Повернутися до звичайного режиму

Залишайтеся вдома!

/Files/images/00000000000000043563465.png

Інформатика

1. Навчаємось програмувати! На сайті Студії коду доступні безкоштовні курси для дітей від 4 років та більше.Тут є можливість дізнатись як створювати ігри, лабіринти та ще багато цікавого. Чому б батькам не спробувати повчитися разом зі своїми дітьми?) https://code.org/

2. Натиснувши на посилання, ви зможете перевірити свої знання з теми "Людина та інформація", виконуючи цікаві інтерактивні вправи:

https://sites.google.com/site/interaktivnivpravi/3-klas-tema-2-u-sviti-informaciie/rol-informaciie-v-zitti-ludini?fbclid=IwAR2Ik5Z9bA9t3ui9MB6WDfTO66m8fiPFmIViFf4xb9qSA2SyZh0dB3UIC8E

https://sites.google.com/site/interaktivnivpravi/3-klas-tema-2-u-sviti-informaciie/2-sposobi-podanna-povidomlen?fbclid=IwAR1VP0mQC20jFW-8h-ydMMBOcKqST5ghnsEkWwdBTyJsONLQJCH9pQNlgY8

3. Шановні учні 3 класу! Пропоную до вашої уваги сайт http://samouchka.com.ua/ukr/ (Самоучка), присвячений розвиваючим іграм, навчальним програмам для дошкільників, першокласників, школярів молодших класів. За його допомогою ви зможете в інтерактивній формі вивчати та повторювати матеріал з математики, інформатики та навчання грамоти.

І ось таке цікаве завдання: допоможи комп'ютеру намалювати фігуру (вказуй, куди прокласти лінію (клацай по стрілках), починаючи від крапки і йдучи в заданому напрямку):http://samouchka.com.ua/ukr/_informatyka/011/

Перевір свої знання з теми "Комп'ютер та його складові" (перейди за посиланням) https://naurok.com.ua/test/start/157651

Тема: "Текстові редактори. Основні команди редагування"

Завдання 1. Середовище для читання та створення текстів.

Подивись відеоурок "Word для початківців" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?time_continue=167&v=Q5p3tDhG6B0&feature=emb_logo

Переглянь презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1029aIAL_kenyap18j21zzwYw-1TxfnMo/view

Завдання 2. Текстовий редактор. Введення тексту. Редагування шрифту. Основні команди редагування.

Переглянь відеоуроки за посиланнями:

(введення тексту) https://www.youtube.com/watch?v=XF7Z1s7Ec0A&feature=emb_logo

(збереження документів) https://www.youtube.com/watch?v=CHEW02yx3DI&feature=emb_logo

(редагування шрифта) https://www.youtube.com/watch?v=mAHlq3h_jEk&feature=emb_logo

(команди редагування) https://www.youtube.com/watch?v=TP4-cCCmszk&feature=emb_logo

Завдання 3. Ознайомитися з пам'яткою "Основні команди редагування тексту": https://drive.google.com/file/d/1y2QCz7beE-wJQmrMLVdXMrXaQjtvnFOS/view

Завдання 4. Виконати практичне завдання.

Надіслати роботу на поштову скриньку anya_volovik94@ukr.net

(практична робота): https://drive.google.com/file/d/1TUO373WSvQ1fGO0e2V1q28827l5XuaQ5/view

Англійська мова

Переглянути відео за посиланням: https://yandex.ua/video/preview/?filmId=9884156083320195982&text=kids%20vocabulary%20my%20day%20daily%20routine&noreask=1&path=wizard&parent-reqid=1584649325647598-1495205944784546987700087-man1-3519&redircnt=1584649342.1; переглянути відеоурок: https://yandex.ua/video/preview/?filmId=14424295976973219202&text=англійська%20мова%20урок%209%20дієслово%20to%20be&noreask=1&path=wizard&parent-reqid=1584649655955657-688305924810611576300146-vla1-1646&redircnt=1584649669.1 та після перегляду виконати завдання за посиланням: join.naurok.ua (ввести код 357910).

(31.03) Тема: «День за днем»

Переглянути відео, перейшовши за посиланням: https://www.google.com/search?q=(Very+Easy)+Telling+The+Time+in+English+%2B+Click+To+Learn&oq=(Very+Easy)+Telling+The+Time+in+English+%2B+Click+To+Learn&aqs=chrome..69i57.367j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8. Після перегляду виконати завдання, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (ввести код 439106).

(02.04) Тема: «Як ти провів вчорашній день?». Переглянути відео, перейшовши за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU; https://www.youtube.com/watch?v=iTk1-FO243U. Виконати тести, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (ввести код 300225)

Літературне читання

Тема: "Із скарбниці казкарів світу"; перейти за посиланням: join.naurok.ua (ввести код 955834) та виконати тестові завдання.

(30.03) Тема: «Перший весняний місяць». Переглянути відео української народної пісні, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ.

(01.04) Тема: «Несуть птахи весну». Виразно читати та переказувати с.163 – 164; усно дати відповіді на запитання с. 164(підручник).

(02.04) Тема: «Прокинулись луки, ліси і поля». Переглянути презентацію, перейшовши за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-nazvi-vesnanih-misaciv-do-tematicnogo-tizna-117282.html. Виразно читати с.165; усно дати відповіді на запитання с.165 (підручник).

(03.04) Тема: «А. М’ястківський «Розмова з одудом», Леся Українка «Уже весняне сонце припікає». Виразно читати вірші на с.166 та усно відповідати на запитання (підручник).

(06.04) Тема: "Весну-красну зустрічаймо". Читати та переказувати оповідання О.Копиленка "Весна іде", перейшовши за посиланням: https://ukrlit.net/lib/kopilenko/0j090.html

Українська мова

Повторити вивчені правила за темою "Прикметник" (стор.139-147); розглянути таблицю вправа 384, стор.156. Виконати вправу за посиланням: learningapps.org/4427471. Виконати тести, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (ввести код: 433532).

(30.03) Тема: «Зв’язок дієслів з іменником у реченні». Переглянути відео, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA; вправа 388, с. 157 (усно), вправа 392 (1-3 завдання), с.159 (підручник).

(31.03) Тема: «Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах». Вправа 397, с. 161.

(01.04) Тема: «Дієслова – синоніми». Вправа 400 (1-2завдання), с. 162.

(02.04) Тема: «Дієслова – антоніми». Вправа 405 (1-2 завдання), с. 163.

(06.04) Тема: "Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми". Вправа 408 (1-2 завдання), с.164 (підручник). Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (ввести код: 156345)

Математика

Ознайомитися із завданням 808 (2 завдання письмово), стор.156. Виконати завдання, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua(ввести код: 934316).

(30.03) Тема: «Множення числа на суму». Перейти за посиланням (відео підходить до завдань у підручнику. Усно виконати всі завдання) https://www.youtube.com/watch?v=8ZZwparx-s4 . Ознайомитися із завданнями 815,816; вивчити правило с.127.

(31.03) Тема: «Множення одноцифрового числа на двоцифрове». Теоретичний матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE. Ознайомитись із завданням 834 (2 завдання – письмово), вивчити правило с. 130;задача 838, с. 130.

(02.04) Тема: «Множення різниці на число». Теоретичний матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=K9sp01q7pSY .Ознайомитись із завданням 845, вивчити правило с. 131, завдання 850, с. 132.

(03.04) Тема: «Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних». Теоретичний матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0 . Завдання 856, с. 133;867, с. 134. Виконати тести перейшовши за посиланням: join.naurok.ua (ввести код 146938)

(06.04) Тема: "Повторення та вивчення закріпленого матеріалу. Ділення суми на число". Приклади 874, с.135. Переглянути теоретичний матеріал, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch/?v=AbpOXzSNzwg

("Попрацюйте самостійно!" - не виконувати); опрацювати правило с.136, опрацювати завдання 881 (1-3 завдання; завдання 882, с.136)

Природознавство

Тема: "У чому загадковість світу грибів?". Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику та виконати тестові завдання за посиланням: wym-1584096642807

Я у світі

Тема: «Земля – спільний дім для людей». Переглянути відео, перейшовши за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=zfjhh0Czhu4; https://www.youtube.com/watch?v=SB8TzyCgP3g

Кiлькiсть переглядiв: 432

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.