Любі восьмикласники, навчаймося ДИСТАНЦІЙНО.

12.03.2020. Тема :«Хімічні властивості кислот , дія на індикатори. Ряд активності металів. Реакції заміщення», § 35,36, домашній експеримент ст.,189, завдання 5, ст. 191.

16.03 Перевір свої знання з теми «Основні класи неорганічних сполук»

1.Вкажіть ряд речовин, в якому наведено тільки оксиди:

а) K2SO4 , Mg O, Fe2O3 ;

б) Al2O3,SiO2, HNO3;

в) SO2, SO3, CO2;

г) N2O, CO, Ca(OH)2

2.Вкажіть в якій сполуці Нітроген виявляє валентність ІІІ:

а) N2O3 , б) NO, в) N2O5, г) NO2

3. Вкажіть ряд кислот, в якому наведено лише оксигеновмісні кислоти:

а) сульфатна, нітратна, хлоридна ;

б) флуоридна, сульфідна, бромідна;

в) сульфітна, фосфатна, силікатна;

г) нітритна, сульфідна, фосфітна

4. Позначте формулу кальцій сульфату:

а) Сa(SO4)2, б) Сa2SO4, в) СaSO4, г) К2SO4

5. Вкажіть назву основи:

а) калій хлорид,

б) натрій гідроксид,

в) алюміній сульфат,

г) магній оксид

6. Вкажіть назву речовини, що має формулу Н3РО4 :

а) фосфор оксогідрат,

б) фосфор гідрат,

в) гідроген фосфід,

в) ортофосфорна кислота

7. Обчисліть масу кальцій карбонату кількістю речовини 0,4 моль.

8. Обчисліть кількість речовини нітратної кислоти масою 378г.

9. Встановіть відповідність:

Сульфатна кислотаK2SO4
Сульфітна кислотаH2SO4
Калій силікатK2SO3
Калій сульфатH2SO3

K2SiO3

19.03 , 30.03 Тема: СОЛІ

До вашої уваги презентації : Солі та їх фізичні і хімічні властивості.

Уважно перегляньте презентації та виконайте завдання, які запропоновані в них.

Прочитайте підручник параграфи 37, 38. та виконайте завдання 5-7 ст.212.

Також відеоматеріали з теми "Основні класи неорганічних сполук" ви можете знайти на нашій сторінці у facebook. Чекаю на ваші відповіді до зустрічі.

УВАГА!!! відповіді ви можете надсилати за електронною адресою tkоstenko2701@ukr.net.. або повідомленнями за номером 0992519003. або в інший зручний для вас спосіб

30.03.2020 Тема Хімічні властивості солей

Перегляньте презентацію "СОЛІ". За презентацією розберіть хімічні властивості солей. Зверніть увагу на реакції ЗАМІЩЕННЯ (при взаємодії солей з металами) Ряд активності металів розміщено на форзаці підручника під таблицею розчинності. Найсильніші метали розміщені попереду (зліва) за ними стоять метали менш активні.

Прочитайте параграф 38, виконайте завдання 7,8 (а-д) на сторінці 212.

09.-13.04.2020 Тема Розв"язування задач До вашої уваги презентація.(дивись вкладення.) За зразком розв "яжіть задачу

Під час взаємодії зразка крейди (кальцій карбонату) масою 200 грамів з хлоридною кислотою виділився карбон (ІV) оксид об"ємом 44,8 л. Обчисліть масову частку карбону в крейді.

Розв"яжіть задачі 12, 13 на сторінці 212.

16.04. Практична робота 1. Домашній експеримент

Розчиніть декілька крапель оцту в 1/4 склянки води і в іншій склянці розчиніть дрібку соди. Змішайте ці розчини. Що ви спостерігали. Запишіть рівняння хімічної реакції (яку ви провели) між карбонатом натрію та оцтовою кислотою.

23.04 Загальні способи добування основних класів неорганічних сполук.

Опрацюйте параграфи підручника 40-41 та випишіть в зошит основні способи добування оксидів і кислот. Або створіть презентацію про способи добування основних класів сполук.

23.04.-27.04.2020 Повторення . Готуємося до уроку контролю знань.

Повторіть параграфи 28-41 Виконайте завдання 2,3 на сторінці 226.

27.04. - 30.04 Генетичний зв"язок між класами неорганічних сполук.

До вашої уваги навчальна презентація. та завдання з теми (дивись вкладення).

Виконайте завдання з вкладення.

Також матеріал ви можете опрацювати за підручником параграф 42.

04.05. Ми повторили знання про класи неорганічних сполук і підготувалися до контрольної роботи. Отже, завдання ви знайдете у відповідному вкладенні "Контрольна робота" .

Оберіть собі варіант і виконайте завдання. Бажаю успіхів.

07.05.- 14.05 Практична робота №2 Роз"язування експериментальних задач.

Опрацюйте матеріал підручника (параграф № 43) і за зразком виконайте лабораторний дослід (стор. 237-238).

Кiлькiсть переглядiв: 205

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.